8 Nisan 2017 Cumartesi

Broadway Takma Tırnak Çıkarıcı

Tırnak kenarlarımdaki egzamalara yıllardır çare aradığımı artık sağır sultan bile biliyor. 
Son hamle takma tırnak takmak oldu. 
Şöyle düşündüm takma tırnak takarsam tırnaklarımın etrafında kuruyup kılçıklanan kısımları koparmayacaktım ve böylece oluşan yaralar ve bu yaraların sonucunda tırnağımda oluşan şekil bozuklukları ortadan kalkacaktı. 
Planı uygulamaya 28 Mart günü başladım. 
Takma tırnak ile geçen 1 hafta sonunda tek bir kez bile elim tırnak etlerimi koparmaya gitmedi. 
Kısacası bu sefer doğru yoldaydım. 
Bir de tırnaklar sağlam olsun diye 502 ile yapıştırdım :D ama bu sefer de tırnağı çıkaramayınca takma tırnak çıkarıcı araştırmasına yöneldim. 
Kurs hocamın tavsiyesi ile Broadway markasının oldukça başarılı olduğunu öğrendim. 
Fiyat araştırmasına başladım. 


Broadway markasının en çok çeşidini Watsons'ta gördüm bu ürün orada 28 TL idi, indirim döneminde indirime girmiyordu. Rossmann'da rastladım yine aynı civarlarda bir fiyatı vardı. Kızılayda metro istasyonu çarşısında Özdemir Kozmetik'te varmış diye duydum gittim baktım 26 TL veee tabi benim sadık yarim internet imdadıma yetişti. 
Bu ürünü kargo dahil 17,95 TL'ye n11.com da Cosmofit adlı satıcıdan 2 adet olmak üzere temin ettim. 


Daha önce n11.com alışverişimde Leomania isimli kullanıcı bana açık ürün göndermiş bir de üstüne üstlük durumu kabul etmemişti. 
Yine aynı durumun olmaması için ürünün açık olup olmadığını ve son kullanma tarihini Cosmofit kullanıcısına sordum. 
Ürünün kapalı olduğu ve son kullanma tarihi yazmadığını söylemeleri ile satın almaya karar verdim. 
Siparişim toplamda 3 gün içinde elime geçti.
Gelir gelmez açarak tırnağımı içine daldırdım. 


İçinde tırtıklı ilginç bir mekanizma var. 
Her bir tırnak ortalama 2 dakika içinde eriyerek yok oluyor. 
Sadece tırnak dipleri biraz kalıyor biraz da tırnak yüzeyinde benim acemiliğimden kaynaklanan ince bir tabaka kalmıştı onları da krong yardımı ile çıkarttım. 
Tabi benim egzamalar bu kadar kimyasaldan sonra yine coştu. 


Ufak bir bakım yapıp yeniden sıfır tırnak yapıştırdım. Şimdilik takma tırnak maceramın 10. günündeyim ve haftada 1 yenileyerek devam etmeyi planlıyorum. 
Kendi tırnaklarım istediğim duruma gelene kadar da böyle devam edeceğim. 
Takma tırnakları 500 lük set halinde Kızılay Meşrutiyet caddesi Gratis outlet mağazasından 12 TL'ye aldım. 
Beni baya bi idare eder ama şimdiden Aliexpress'ten 600'lük bir set sipariş ettim bile :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kusurumuz ne kadar çoksa, o kadar kusur ararız... "