23 Mart 2017 Perşembe

Gloves in a bottle | Şişedeki eldiven krem

Yıllaaar yıllardır tuttuğum blog yazılarımı silmeseydim bu krem ile ilgili 2012 de paylaştığım şeyleri görebilir ve o zaman ki tecrübelerimi hatırlayabilirdim. Ama sildim işte :/ Her neyse...

Kremin adı Gloves in a bottle yani şişedeki eldiven. 
Bazı sitelerde elinize sürüp üzerine eldiven giyiyorsunuz gibi saçma salak şeyler okudum ama bunun konu ile alakası bile yok. 
Kremin iddiası ele sürüldükten sonra el üzerinde koruyucu bir tabaka oluşturarak eldiven giymişcesine eli koruması. 
Botanikecza.com internet sitesinde görünce almak istedim sonra baktım sitenin satış dükkanı benim gün aşırı gittiğim Balgat'ta, bende kalktım bizzat gittim. 
Kremi istediğimi söyleyince elinizde egzema var mı diye sordu oradaki kız sonra ellerimi gösterince anladı neden istediğimi. 
Çünkü ellerimin üzerinde soğuktan beyaz çatlak bir kabuk oluşmuştu. 
Fiyatlar internet sitesindeki ile aynıydı. Küçük boy 20 TL büyük boy 50 TL . 
Küçük boy olanı beni baya bi idare ettiği için şimdilik onu aldım. 
Eski bir dost ile karşılaşmanın verdiği iç huzuru ile evimin yolunu tuttum. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kusurumuz ne kadar çoksa, o kadar kusur ararız... "