23 Aralık 2016 Cuma

By Nanda Makyaj Urunleri

Uzakdoğu markalarına yaklaşık 4 yıl önce, 2012'de başlayan ilgim sonucunda Skinfood, Tonymoly, Sharashara, Holika holika... gibi markaların farklı ürünlerini alıp denedim. Yanlış bilmiyorsam bunların hepsi de Güney Kore menşeili markalar. Ben de bu ürünleri herkesin bildiği roseroseshop.com ve w2beauty.com internet sitelerinden almıştım. Ama Paypal Türkiye'den çekildiği için artık bu sitelerden de alışveriş yapamıyorum :(
Uzakdoğu ürünleri diyince Kore, Japon menşeili olanlar tamam da Çin menşeili olan ürünlerde hepimizin kafasında bir soru işareti??? Acaba ne kadar güvenilir?
Gerçi işin ilginç yanı şu, bu ürünler bana Çin'den postalandı ancak arkasında yazan barkod 697 ile başlıyor ve ben bu barkodun hangi ülkeye ait olduğunu bir türlü bulamadım. Çin'den geldiği için ise orada üretildiğini varsayıyorum. Çin'de üretilen çoğu ürün bizim ülkemizde "kanserojen" algısı yaratıyor, bu yalan değil! 
Haksız olmayan bu kaygıyı, bazı ünlü markaların ürünlerinin arkasında yazan Made in China yazısını gördüğümde aşmaya karar verdim (Bkz. Sleek paletleri Made in China) ve tabii ki de benim vefalı yarim Aliexpress'e ışınlandım. Ve orada gezinirken " By Nanda " isminde bir marka dikkatimi çekti. Ambalaj delisi olan ben için tabii ki de fazlasıyla dikkat çekici ürünlerdi. İlk önce rujlarını gördüm, ardından mini far paleti, ardından allık, toz far, eyeliner, katı parfüm.... derken bi baktım bu markadan mini bir koleksiyonum oluşmuş ben de bunları anlatmak istedim.

Bu ürünleri parça parça aldım. Hepsini aliexpress.com da bulunan farklı dükkanlardan aldım.

En beğenmediğim parçadan, en beğendiğim parçaya doğru gözlemlerimi sıralayacak olursam




1. Katı parfüm. Daha önce hiç katı parfüm kullanmadığım için kıyaslayabileceğim bir ürün yok elimde ancak kendisinin çok gereksiz bir ürün olduğuna kanaat getirdim. Sürünce hoş bir kokusu var evet ancak hiç kalıcı değil ve böylelikle sadece hoş kokulu bir vazelin kremden farkı yok. Tek teselli noktası bittikten sonra teneke kutusunun başka şeyler için kullanılabilecek olması...






2 numara Eyeliner; ise bir başka düşük performanslı ürün. Ürününün çok çok çok sıvı ve yayılan bir yapısı var bu yüzden göz kapağına düzgün şekilde sürmek mümkün değil. Ve sürdükten sonra sabitlenmesi için iyice kurumasını beklemek gerekiyor yoksa hemen dağılıp siliniyor, adeta uçuveriyor. Bu dağılıp uçmasından dolayı sıvı highligter olarak kullanılabilir mi acaba diye yanağımda da denedim yine olmadı :( İçindeki sim partüküller bu kadar büyük olmasaydı sıvı aydınlatıcı olması için şans verilebilirdi oysa ki :/




3.Allık; Yukarıdaki tırt parçalardan sonra nispeten beklenti karşılayan allık var sırada. 2,94 dolarlık bir allıktan bekleneni veriyor bence. İncimsi sedefli bir yapısı var. Pigmentasyonu da oldukça yoğun bu da demektir ki oldukça bereketli bir ürün :)










4.Rujlar ; Rujların renginde sadece biraz hayal kırıklığına uğradım gibi. Beğendim beğenmesine ama benim fotoğraflara bakıp seçtiğim renkler daha soft gelmişti gözüme bunlar daha canlı ve yoğun renkler. Rujların yapısı çok kremsi, dudakları kurutmuyor ve en önemlisi pütür pütür durmuyor.




5.Far paleti; Gelelim 2,64 dolarlık bu mini göz farı paletine. Açıkçası göz makyajı konusunda çok başarılı değilim. Şu anda Cilt bakımı ve makyaj kursuna gidiyorum ve yeni yeni öğrenmeye başlıyorum. Renkleri doğal tonlarda ama pigmentleri çok yoğun değil sanki iyice renk vermesi için bolca almak gerekiyor. Ama farların çok tozutmamasını ve dağılmamasını sevdim. Bu paraya performansı fena değil bence !





6.Lip Tint; Ve, ve, ve bu markanın bence en bomba ürünü daha doğrusu en sevdiğim ürünü. Lip tint. Dudağa adeta mühürleniyor. Ben elimin üstüne sürdüm gün içerisinde 3-4 kez bulaşık yıkadım (bizim evin bulaşıkçıbaşısı ben oluyorum da :)) 6 saat sonra bile elimin üzerinde aynen duruyordu. Ben bu kalıcılığı sevdim. Ruj sürmek ama çok da soluk olunmak istenmeyen günlerde çok işe yarar bu ürün. Fiyatı 1,63 dolar olan bu ürüne benden 10 puan...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kusurumuz ne kadar çoksa, o kadar kusur ararız... "