21 Aralık 2016 Çarşamba

Ators su bazli galaksi (bukalemun) oje

Benim tırnak kenarlarım çok kuru ve onlar kurudukça ben koparıyorum. Bu durum da hem tırnak yüzeyimde kötü görünümlü çukurlar olmasına hem de tırnak kenarlarımın çok kötü durmasına neden oluyor. Tırnaklarım ojesiz iken tırnaklarıma daha çok zarar verdiğim için de ojesiz gezmemeye çalışıyorum. Tırnağımdaki problemi ortadan kaldırmak isterken de zaman içinde oje delisi biri oldum çıktım resmen. Nerede ilginç olan ne varsa bulup çıkarıyorum. İnternette dolanırken buldum bu galaktik (bukalemun)  görünümlü ojeleri. Renkleri yanarlı dönerli gördüğünüz gibi. 

Gerçi ben aceleyle sürdüğüm için güzelim ojelerin görüntüsünü katlettim farkındayım ama bunun için şimdiden özür dilerim. 


Elimde bu ojelerden 3 renk var. Hiçbirinde numara veya isim yazmıyor. Hepsini Aliexpress'ten aldım. "Chameleon nail polish" yazarak aratabilirsiniz...


Mavi tonlu olan en arkadaki rengin görünümü...



Ortadaki kırmızı yeşil tonlu ojenin duruşu...
Bunun fotoğrafını sürüşümün 3.gününde çektim o yüzden uç kısımlarından soyulmaya başlamıştı...


Ve en önde olan mor ağırlıklı olanın duruşu...


Bu ojelerde beni şaşırtan durum "su bazlı" olmaları oldu. Bildiğimiz oje kokusu kesinlikle yok. Sıfır koku diyebilirim. Bir diğer önemli nokta bu ojeler kesinlikle ve kesinlikle siyah bir baz ile sürülmeli aksi takdirde rengini vermiyor.
En son nokta ise ojeleri çıkarması biraz zor. Su bazlı oldukları için özel bir çıkartıcıları var mı bilmiyorum. En kısa sürede bunu da araştıracağım. Pamuğa aseton sürerek çıkarmayı denedim kesinlikle yerinden oynamadı. Ben de Rossmann'ın Isana markalı süngerli oje çıkarıcı ile her bir parmağımı 15-20 saniye belki daha fazla bekleterek ve ardından iyice silerek çıkarabildim.

Benim gözlemlerim bu şekilde, umarım bu tarz ojeleri uygun fiyata ülkemizde de bulabiliriz ;)

Sevgiler, Nurşah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kusurumuz ne kadar çoksa, o kadar kusur ararız... "