1 Temmuz 2016 Cuma

Diadermine Nemlendirici Temizleme Sütü

Yaş 3 ile başlayan safhalara gelince artık insanın kulağına ister istemez bi tehlike çanları sesi gelmeye başlıyor. Eyvah yüzümdeki çizgiler de ne? Diye soruyor insan kendi kendine.... Öyle ki bu iş acaba makyajımı silerken de cildimi hırpalayıp yıpratıyor muyum acaba endişesini de beraberinde getiriyor.


Blog yazarı burda biraz edebiyat parçalamayı bırakıp işin özüne dönecek olursa eğer, benim düşüncem şu; özellikle bir yaştan sonra makyaj temizlerken yüzü hırpalamayan ürünler seçmeye dikkat edilmesi lazım. 
Ha, ben bu ürünü bilinçli olarak mı aldım dersem yalan söyleyecek halim yok bilinçli almadım. Tesadüfen  Gratis'te indirimde bulduğum bu ürünü aldım.


Böylelikle kullanmaya başladım. Kullandıkça beğendim ve beni makyaj temizleme sularından soğuttu. Çünkü ben fazla su içmeyen birisiydim, cildim kuruydu ve artık yaş gereği göz altımda çizgiler oluşmaya başlamıştı. Bu ürün cildimi hırpalamadan temizlerken aynı zamanda nemlendirmeye de yardımcı oluyor. Gözümdeki makyaj da dahil olmak üzere çok başarılı bir şekilde makyajı çıkarıyor. Ben beğendim, denemeye çekinen varsa indirimde rastlanırsa mutlaka alınıp denenmesi gereken ürünlerden bence...
XOXO   Nurşah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kusurumuz ne kadar çoksa, o kadar kusur ararız... "