25 Temmuz 2016 Pazartesi

Dermacol Fondöten

Deli gibi çalışmaktan günlerin hıphızlı geçtiğini farketmiyorum bile. Ben öğlen zannederken akşam olmuş oluyor ben haziran zannederken temmuz bitmeye yakın oluyor.


Neyse gevezelik etmeyi bir kenara bırakırsam çoook merak ettiğim dermacol fondöten ile ilgili deneyimlerimi fotoğraflar eşliğinde paylaşmak istiyorum.



Bu fondöten in en dikkat çekici iddiası yüksek oranda ki kapatıcılığı. İnternette gördüğüm fotoğraflarda dövmelerini bile bu fondöten ile kamufle edenleri görünce çok ilgimi çekmişti.
Birebir deneyip alma imkanım olmadığından swatch ları inceleyip kendime uygun olacağını düşündüğüm 209 numarasını Hepsiburada.com dan sipariş ettim (sanırım tam doğru tercih yapamadım o yüzden The body shop'un renk düzenleyici damlalarından destek almayı düşünüyorum) 


Ürünün kendi ithalatçı firması olan morkoz kozmetik tarafından gönderildi ve 2 günde elime ulaştı. Benim vücudumda ne geçici ne kalıcı dövme olmadığından bende kapatıcılığını marker kalem ile yazdığım yazı üzerinde denedim. 




İlk fotoğraf bir pıt ürün ile yaptığım uygulamadan sonraki hali aşağıda.


Sonra aynı oranda bir miktar ürünü yine makyaj süngeri ile uyguladım ve yazıyı ful kapattığını gözlemledim. 



Sezon bitip de Ankaraya döndükten sonra markanın kendi makyaj bazını almak ve ikisini birlikte adamakıllı denemek istiyorum. Bir de yine evde bıraktığım The body shop'un renk düzenleyici damlaları ile kullanmak istiyorum. Aslında bir yerlerden tester edinebilsem hepsini de swatclamak isterim ama imkanlar dahilinde tabii herşey.
Neyse, özetle iddiası yüksek kapatıcılık olan bu ürün bu iddiasını başarıyla yerine getiriyor. Düğün makyajı veya başka özel günlerde kullanılabilir. Ben sevdim doğrusu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kusurumuz ne kadar çoksa, o kadar kusur ararız... "