24 Haziran 2016 Cuma

Prozinc Salicade Şampuan > Kepeksiz Hayat :)

Kepek bizim ailecek sorunumuz. Kafamız çok dolu olduğundan çok kaşırız kafamızı :) 
Kaşıdıkça kepekler yüzeye çıkar ve o utanç görüntüsü oluşur. 
Neyse ki bu görüntüden kurtuldum. 
Kafamın üstünde bi sürü beyaz nokta, siyah giydiğimde üstümü başımı rezil etmeleri filan çook geride kaldı.
Bu ürünü hayatıma sokan erkek kardeşime de ayrıca teşekkürü bir borç bilirim çünkü kendisi internetten araştırmış, bulmuş ve eczaneden almış getirmiş. 
Ben de bi kullanayım dedim.


Kullanır kullanmaz aşık oldum. 
Benim saçlarım  uzun, ince telli ve saç derim oldukça kuru. 
Banyoda daha ilk kullanımda dikkatimi çeken şey normalde tomar tomar dökülen saçlarımın çok az dökülmesi oldu. Bu işin bonus kısmı :)
Ama tabii şampuanın öncelikli özelliği kepeği önlemek. İlk kullanımda kepeği yok etti. 
İnsana değişik gelen bir kokusu var bunun nedeni ise içinde bulunan ardıç katranı. 
Ama saçlar kuruduktan sonra rahatsız edici bir koku olmuyor.
 Bu şampuan normalde kullanılan şampuan ile dönüşümlü kullanılması gereken bir şampuan.
Daha doğrusu haftada maksimum 2 kez kullanılması gerekiyor.
Kullanım ile ilgili detaylar aşağıdaki kutu fotoğrafı üzerinde de görülebilir.


Ben normalde kullandığım şampuanı 2 kutuda bir değiştiriyorum çünkü saç şampuana alıştıktan sonra artık o ilk etkisi kalmıyor. 
Şu an da Davines Love kullanıyorum, onu da 1000ml almıştım maşallah kullan kullan bitmiyor. Şimdilik böyle, dönüşümlü olarak kullanıyorum ve kullanmaya başladığım günden beri kepek yok. 
Sanırım bu başarısı sürdüğü müddetçe de kullanırım.
Kardeşime sordum ne kadara aldığını 22 lira gibi bir şeydi sanırım dedi. İnternete baktım 20 ile 30 arasında değişen fiyatları var.
Ben kendisini baya sevdim!
Kepek problemi olanlar için tavsiye edilesi bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kusurumuz ne kadar çoksa, o kadar kusur ararız... "