17 Haziran 2016 Cuma

Baş Belası Tırnak Çukurlarım >< Alessandro Ridge Filling Base Coat

Bloglamaya benim için bu kadar rahatsız edici olan bir konu ile başlamak istemezdim ama bu benim yıllardır mücadele ettiğim ve hep hep hep yenildiğim bir konu. Tırnak yüzeyimde oluşan çukurlar ve bunun bende oluşturduğu utanç duygusu :/

Öncelikle bunun sebebi benim, bunun son derece farkındayım. Kalınlaşan ve kuruyan tırnak etlerimi koparıp parmaklarımı mahvetmesem belki de çok düzgün cillop gibi tırnaklarım olacak.

Ama Nurşah durur mu, durmaaaaz! Boşta kaldı mı tırnak etlerini yolar durur.

12 yıldır kurtulamadığım bu meretten kendimce kurtulma yolları araştırdım, kimini deneyip yanılıp buldum ve bu bulduklarım son zamanlarda işe yarıyor gibi gibi... Şöyle ki;

* Tabii ki de her şey karar vermek ve buna uymak ile ilgili. Ben bu görüntüden utanıyorum ve tek kelime ile bıktım dolayısı ile boşta kalan parmaklarımı hırpalamamaya çalışıyorum bu bir.

* Yanısıra elleri sürekli kremlemek de önemli bir faktörmüş yaptıkça faydasını görüyorum, kurumayan tırnak etleri kabuklaşmıyor ve ben koparmıyorum doğal olarak.


* Limon yağı sürmek, bu yağ tırnaklar için biçilmiş kaftan resmen. Hemen emiliyor, etrafta yağlı bir his bırakmıyor. Sadece biraz keskin bir limon kokusu var hepsi bu.


* Tırnakları ojesiz bırakmamak benim yeni bulduğum bir yöntem ojeler bozulmasın diye tırnaklarımla uğraşmıyormuşum yeni farkettim.


* Ve oje sürmenin kilit noktası ojeye baz oluşturmak. Bunun için canım cicim bebeğim olan Alessandro Ridge Filling Base Coat kullanıyorum. Kendisini geçen yıl Lilakutu yada Vanilyakutu dan almıştım tam net hatırlamıyorum ama iyi ki almışım bitince tekrar alacağım kesin!
Oje öncesi tırnağımı pürüzsüz hale getiriyor. Bunun dışında daha doğal bir görüntü istediğim durumlarda kendisini tek başına da kullanabiliyorum. Oje yokmuş gibi duruyor ama temiz ve düzgün bir görünüm sağlıyor.

Benim şimdilik yaptıklarım bunlar. Bana önerebileceğiniz başka bir yol varsa denemek için sabırsızlanırım :)

Bakalım bu mücadelede kim kazanacak? Ben mi, inatçı tırnak etlerim mi :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kusurumuz ne kadar çoksa, o kadar kusur ararız... "