19 Mayıs 2016 Perşembe

Pişmanım...

2006 yılından beri blog yazıyor(d)um. Yazdığım her şey hayatıma dair samimiyetle paylaştıklarımdan ibaretti... Hep içimden geldiği gibi davrandım ve bunu yansıttım.
Lakin, bir zaman geldi ki hem beni sevmeyip hem de hayatımı deli gibi merak eden manyaklar tarafından taciz edilme noktasına geldim...


Ve sonunda pes ettim. Önce blogu okuyuculara kapattım, ardından en başından beri içeriğinde ne var ne yoksa sildim ve sonra da blogger kullanıcı adımı ve linkini değiştirdim...
O zaman için "oh, be defolup gittiler " dedim ama şimdi sildiğim her içerik için pişmanım.
Çünkü onlar benim kişisel arşivimdi ve tabiri caiz ise ciğeri 5 para etmeyen bir kaç insan müsveddesi için bunları yapmaya değmezdi.

Özetle pişmanım...
Silmem gereken şey blogun içeriği değildi, yüzüme gülüp arkamdan hançerleyen yaratıklardı...
Şükür ki onları sildim...
Ama sildiğim içeriklerin pişmanlığı benimle olacak :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Kusurumuz ne kadar çoksa, o kadar kusur ararız... "